سلام به وب سایت خوش آمدید

script type="text/javascript">var pb_zarpop_user_id = 3003; اهنگ دوست دارم جوری که وقتی میخندی لپت چال میشه - محرم ۹۵
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هان! بی گمان ما اهل بیت، درهای حکمت و نورهای در ظلمت و روشنی امّتها هستیم [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 مهر 20 , ساعت 4:43 عصر

دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه

 

اون حرفایی که تو دل من جا میشه

 

حالم اگه حتی افتضاحهم باشه

 

تو میتونی کاری کنی که عالی شه

 

اونجوری که میخندی لپت چال میشه

 

اون حرفایی که توی دل من جا میشه

 

حالم اگه حتی افتضاحهم باشه

 

تو میتونی کاری کنی که عالی شه

 

اول صبحه بازم واست میز صبحونه رو چیدم

 

خواب عشق داغه بینمون رو دیدم

 

بی تو نمیتونم تو هم بی من نمیتونی عشقم

 

دو تا سر حال دیوونه ی بی خیال بی غم

 

لحظه هامون انقدر شیرینه نمیگذره بی هم

 

من دنیامو با تو به همه دنیا نمیم عشقم

 

خیلی وقتا که رو به راه نبودمو

 

همون وقتا که تو حس غروبم

 

از چشام همه چیو میخونی پس دوست دارم

 

یه وقتایی که غر میزنی برا من

 

هیچی نمیگم بهت ولی عشقم خودت میدونی چون که دوست دارم

 

دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه

 

اون حرفایی که تو دل من جا میشه

 

حالم اگه حتی افتضاحهم باشه

 

تو میتونی کاری کنی که عالی شه

 

اونجوری که میخندی لپت چال میشه

 

اون حرفایی که توی دل من جا میشه

 

حالم اگه حتی افتضاحهم باشه

 

تو میتونی کاری کنی که عالی شه

 

????????

 

منی که هر وقت دل تنگت شدم

 

هر وقت که بودن تنها با خودم

 

حتی وقتی شلوغ بود دورم

 

دلم فقط با تو بود

 

این که خوبم هر وقت باشی با من

 

شعر هایی که هست جنگ هایی دارن

 

حتی اون با نمک بازی هامم همش واسه ی تو بود

 

چشماتو که میبندی با صدام

 

همیشه هستی هر وقت تا بخوام

 

اینجوری که هستی پا به پام دوست دارم

 

تو حس تو دلمو میدونی همیشه پای حرفام میمونی

 

چه شیرینه وقتی که میخونی دوست دارم

 

دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه

 

اون حرفایی که تو دل من جا میشه

 

حالم اگه حتی افتضاحهم باشه

 

تو میتونی کاری کنی که عالی شه

 

اونجوری که میخندی لپت چال میشه

 

اون حرفایی که توی دل من جا میشه

 

حالم اگه حتی افتضاحهم باشه

 

تو میتونی کاری کنی که عالی شهدانلود آهنگ میخندی لپت چال میشه - نیو لاو موزیک

newlovemusic.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-میخندی-لپت-چال-میشه.h... Translate this page
Sep 13, 2016 - دانلود اهنگ جوری ک میخندی لپت چال میشه - پایگاه اینترنتی نشر اخبار ... دانلود آهنگ دوست دارم اونجوری کهمیخندی لپت چال میشه - مرور - پرتال جامع . .... هنوزم وقتی میخندی رو گونه ات چال میافته هنوزم چشم به راه یه سوار زیبای .

دانلود آهنگ میخندی لپت چال میشه - آی آر بلاگر

manliparvaz.rzb.irbloger.xyz/post514084.html Translate this page
دانلود آهنگ دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه - مرور - پرتال جامع ... khorzojan.bonmarket.ir/. ... تو هر وقتیکهمیخندی رو گونه هات چال می افته ... به این زیبایی .

دانلود آهنگ میخندی لپت چال میشه - نیو لاو موزیک - تبلیغات متنی شما

newlovemusic.rzb.emeg.ir/post488002.html Translate this page
دانلود اهنگ جوری ک میخندی لپت چال میشه - پایگاه اینترنتی نشر اخبار ... دانلود آهنگ دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه - مرور - پرتال جامع . .... Jul 17, 2015 - دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام وقتی میخندی با بالاترین کیفیت + متن ... مگه میشه!

دانلود آهنگ جدید گلاره شیبانی به نام Regelar

fazmusic15.org › آهنگ Translate this page
Jun 27, 2015 - دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای گلاره شیبانی به نام Regelar از رسانه فاز موزیک Download New Song By Gelareh Sheibani Called Regelar.

دانلود آهنگ میخندی لپت چال میشه - نیو لاو موزیک - نت فا

newlovemusic.rzb.netfa.in/post516479.html Translate this page
دانلود اهنگ جوری ک میخندی لپت چال میشه - پایگاه اینترنتی نشر اخبار ... دانلود آهنگ دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه - مرور - پرتال جامع . .... Jul 17, 2015 - دانلود آهنگ جدید میلاد باران بنام وقتی میخندی با بالاترین کیفیت + متن ... مگه میشه!

دانلود آهنگ رگلار از گلاره شیبانی | ویکی صدا

https://wikiseda.org/Gelareh+Sheybani/-/Regelar Translate this page
Jun 29, 2015 - دانلود آهنگ رگلار گلاره شیبانی (03:15). کاور رگلار ... دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه ... چه شیرینه وقتی که میخونی دوست دارم. دوست دارم ...

پرتال جامع - bonmarket آهنگ دوست دارم اون جوری که میخندی لپت چال میشه

khorzojan.bonmarket.ir/.../آهنگ+دوست+دارم+اون+جوری+که+میخندی+... Translate this page
من اما آهنگ هایی که دوست دارم رو فقط چندتا کلمه یا بخش از موسیقیش رو یادم میمونه ... تلف میکنی،بسه چرا انقد منتظرم میزاری ،چطور بگم ازت متنفرمیشم وقتی من دارم ...

دانلود آهنگ دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه - پرتال جامع ...

elmi81.bonmarket.ir/.../دانلود+آهنگ+دوست+دارم+اونجوری+که+میخند... Translate this page
دانلود آهنگ دوست دارم مانی رهنماپخش آنلاین آهنگ یا دانلود مستقیم امکان پذیر است. ... حیف شنبه های این دانشگاه که داره تموم میشه. .... چطور بگم تو داری عمرمو تلف میکنی،بسه چرا انقد منتظرم میزاری ،چطور بگم ازت متنفرمیشم وقتی من دارم اینجا گریه میکنم ...

پرتال جامع bonmarket آهنگ وقتی میخندی لپت چال - اجتماعی

ejtemaye.m.funon.ir/پرتال-جامع-bonmarket-آهنگ-وقتی-میخندی-ل... Translate this page
دانلود آهنگ دوست دارم اونجوری که میخندی لپت چال میشه ... پرتال جامع - bonmarket اهنگ دوست دارم وقتی میخندی لپت چال …اهنگ دوستت دارم از میثم ابراهیمی . امروز پر از ...

MaRtiNi: دوست دارم ، اونجوری که میخندی لپت چآل میشه .. اون حرفایی ...

www.bipfa.net/view/post:22650008 Translate this page
Jul 14, 2015 - دوست دارم ، اونجوری که میخندی لپت چآل میشه .. اون حرفایی که تویِ دلِ من جا میشه .. حالَم اگه حتی افتضاحَم باشه تو میتونی کاری کنی که عالی شه .. x;.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ