سلام به وب سایت خوش آمدید

script type="text/javascript">var pb_zarpop_user_id = 3003; ایا احسان حدادی به ایران بازگشت - محرم ۹۵
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای از امّتم را دوست بدارد، محبّتش را در دل های برگزیدگانش، در جان های فرشتگانش و ساکنان عرشش می افکند، تا دوستش بدارند . به حقیقتْ چنین کسی، دوستدار خدا است . خوشا به حالش! و اورا در روز قیامتْ نزد خداوند، حقّ شفاعت است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 مهر 25 , ساعت 12:12 صبح

پرتابگر دیسک ایران بعد از ماه‌ها دوری از کشور جمعه وارد ایران شد. 
 
به گزارش ایسنا، احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که در المپیک 2016 ریو نتیجه خوبی نگرفت و بعد از این رقابت‌ها در کشور آلمان پای خود را جراحی کرد، جمعه به ایران آمد. 
 
حدادی به دلیل آسیب دیدگی که از ناحیه زانو و آشیل پا داشت بعد از بازی‌های المپیک به آلمان رفت و در آنجا به درمان مصدومیت خود پرداخت. 
 
او بیش از 4 ماه خارج از کشور برای بازی‌های المپیک تمرین می‌کرد و در هفته‌های گذشته شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت این دوومیدانی‌کار به کشور شنیده می‌شد.

احسان حدادی به ایران بازگشت - فرارو

fararu.com/fa/news/288670/احسان-حدادی-به-ایران-بازگشت Vertaal deze pagina
9 sep. 2016 - به گزارش ایسنا، احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که در المپیک 2016 ریو نتیجه خوبی نگرفت و بعد از این رقابت‌ها در کشور آلمان پای خود را جراحی ...

علت برگشت نکردن احسان حدادی به ایران+شایعه پناهندگی - کلبه نیوز

www.kolbenews.ir/post/.../علت-برنگشتن-احسان-حدادی-به-ایران.h... Vertaal deze pagina
29 aug. 2016 - علت برنگشتن احسان حدادی به ایران, ماجرای پرونده احسان حدادی,چرا احسان ... درباره اینکه آیا خبر پناهنده شدن احسان حدادی به آمریکا صحت دارد یا خیر؟

شلاق برای احسان حدادی به خاطر آزار و اذیت دختر جوان - سایت خبری ...

www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی Vertaal deze pagina
5 sep. 2016 - همان قبل المپیک حکم صادر شد و قرار این بود که حدادی به یکی از شهرهای ... بازگشت احسان حدادی به ایران و اجرای حکمش با مشکل روبه رو شده، شما اقدامی کرده اید؟ .... 18 سال رسیده و با میل خودش به منزل ایشان رفته و رابطه داشته آیانباید ...

علت برنگشتن احسان حدادی به ایران از برزیل | ماجرای دادگاه احسان حدادی ...

mypixlove.blogsky.com/.../علت-برنگشتن-احسان-حدادی-به-ایران-ا... Vertaal deze pagina
29 aug. 2016 - علت برنگشتن احسان حدادی به ایران از برزیل | ماجرای دادگاه احسان حدادی .... و زمان رسیدگی به این پرونده بهبعد از بازگشت از برزیل موکول شده بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ