سلام به وب سایت خوش آمدید

script type="text/javascript">var pb_zarpop_user_id = 3003; اموزش دریافت 2 گیگ رایگان سایت سرشماری اسیاتک - محرم ۹۵
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین همدم، دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:17 عصر

مشارکت آسیاتک در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395

تاریخ خبر : 1395/06/31 --- کد خبر 448

مشارکت آسیاتک در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395

به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، با توجه به فراهم شدن امکان ثبت نام اینترنتی مردم عزیز کشورمان در سرشماری  نفوس و مسکن سال 1395، این شرکت جهت مشارکت دراین طرح ملی و حضور فعال در گسترش فعالیتهای دولت الکترونیک، اقدام به ارائه شرایط ویژه برای مشترکین آسیاتک که اطلاعات خود را از تاریخ 3 الی 24 مهرماه به صورت الکترونیکی در سامانه https://www.sarshomari95.ir ثبت کنند، نموده است که به شرح زیر اعلام می گردد:

  •   ترافیک ورود و ثبت نام در سامانه فوق برای کلیه مشترکین آسیاتک به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. مشترکین آسیاتکی برای بهره ­مندی از ترافیک رایگان به هیچ عنوان در طی مراحل ثبت نام نباید از فیلترشکن یا نرم افزارهای تغییرIP  استفاده نمایند.
  •   پس از اتمام سرشماری و بعد از تائیدات مرکز آمار ایران درخصوص ثبت موفق اطلاعات فرم ثبت نام آنلاین، 2گیگ بسته ترافیک هدیه به آسیاتکی هایی که با IP آسیاتکی در بازه زمانی اعلام شده اقدام به  تکمیل اطلاعات آماری خود کرده و در سرشماری آنلاین شرکت نموده اند هدیه داده خواهد شد. برای فعالسازی ترافیک هدیه لازم است مشترکین آسیاتک به پنل کاربری خود در سایت 1544 مراجعه کرده و در قسمت "ترافیک ویژه سرشماری" ، کد آماری  و تعداد اعضای خانوار را وارد نمایند.
  •   در مدت زمان برگزاری سرشماری، مسابقات متنوعی برای مشترکین سرویس های آسیاتک برگزار و اطلاع رسانی می شود و به برندگان مسابقات به قید قرعه، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد. جایزه هر مسابقه نیز در زمان برگزاری آن اعلام می گردد.

لازم به توضیح است برای استفاده از این امکان لازم است کاربران سرویس های حجمی آسیاتک گزینه "دانلود پلاس" را در پنل کاربری 1544 خود فعال نموده و پس از خاموش و روشن کردن مودم اقدام به استفاده از سرویس خود نمایند، مشترکین سرویس های نامحدود نیاز به فعالسازی گزینه دانلود پلاس ندارند


1395

www.asiatech.ir/مشارکت-آسیاتک-در-طرح-ملی-سرشماری-نفوس-و-م... Translate this page
Sep 21, 2016 - ... سمینار آموزشی منطقه ای آسیاتک · حضور متفاوت آسیاتک در تلکام 2016 ... مشترکین آسیاتکی برای بهره مندی از ترافیک رایگان به هیچ عنوان در طی مراحل ... پس از اتمام سرشماری و بعد از تائیدات مرکز آمار ایران درخصوص ثبت موفق ... شبکه خبر گفته برای دریافت هدیه (2 گیگ ترافیک )کسانی که نفوس و مسکن 95 ...
You visited this page on 10/17/16.

نحوه دریافت دو گیگ اینترنت سرشماری 95

newmihan.ir/نحوه-دریافت-دو-گیگ-اینترنت-سرشماری-95.html Translate this page
6 days ago - سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن برای دریافت جایزه 2 گیگ اینترنت … سایت سرشماری 95 | آموزش تصویری ثبت نام سرشماری اینترنتی | جدید ... kaber.ir/?p=82292 .... را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده باشد دو گیگ اینترنت رایگان تقدیم می‌کند. .... مشارکت آسیاتک در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395.

چگونه 2 گیگ اینترنت سرشماری 95 را بگیرم

banbani.rozblog.com/.../چگونه-2-گیگ-اینترنت-سرشماری-95-را-... Translate this page
سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن , آموزش تصویری مراحل ثبت نام . 2 . نحوه دریافت دو گیگ ... 2 گیگ اینترنت سرشماری 95 را بگیرم · چگونگی دریافت 2 ... 3 . سایت ... رئیس مرکز آمار ایران گفت:هدیه یک گیگ اینترنت رایگان برای ثبت نام اینترنتی سرشمارینفوس و ... مشارکت آسیاتک در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395


لیست کل یادداشت های این وبلاگ