سلام به وب سایت خوش آمدید

script type="text/javascript">var pb_zarpop_user_id = 3003; ایا سرشماری اینترنتی دوباره تمدید میشود 27 مهر 95 - محرم ۹۵
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر صلی الله علیه و آله از مغلطه کاری منع فرمود . [معاویه]
 
سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:57 عصر

رییس ستاد سرشماری کشور از تمدید مهلت سرشماری اینترنتی تا ساعت 24 جمعه (سی ام مهرماه) خبر داد.
به گزارش ایرنا، علیرضا زاهدیان اعلام کرد: با توجه به اینکه روند ثبت نام اینترنتی به دلیل استقبال عمومی همچنان رو به افزایش است به منظور پاسداشت به مشارکت بی همتای مردم، مدت سرشماری اینترنتی به صورت همزمان با مرحله دوم سرشماری (حضوری) تا ساعت 24 جمعه (سی ام مهرماه) تمدید شد.
این، دومین باری است که مهلت ثبت نام اینترنتی در سرشماری تمدید می شود.
زاهدیان تاکید کرد «هموطنان با مشارکت در سرشماری اینترنتی و عبور از اهداف پیش بینی شده، دستاوردی افتخارآمیز را برای کشور فراهم آوردند».
 چنانچه 35 درصد مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، جمهوری اسلامی ایران در شمار کشورهای توسعه یافته به لحاظ آماری قرار می گیرد.
مرکز آمار ایران، ثبت نام اینترنتی هشت میلیون و 881 هزار خانوار را هدفگذاری کرده و سهم هر استان نیز تعیین شده است.
تاکنون 33.6 درصد مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند.
رییس ستاد سرشماری کشور اعلام کرد به منظور جلوگیری از دوباره شماری و هرگونه خطای احتمالی، ثبت نام در سامانه سرشماری تا پیش از مراجعه مامور سرشماری به خانوار معتبر است.
بنابراین هنگام مراجعه ماموران سرشماری به در خانه ها، خانوارها باید اطلاعات خود را از طریق مصاحبه حضوری در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند و پس از آن ثبت نام اینترنتی مردود است.
مرکز آمار ایران اعلام کرده است خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.
خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.
به گزارش ایرنا، همه خانوارهایی که به شکل اینترنتی اطلاعات آماری خود را تکمیل کنند، از دو گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.
یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند که تاکنون 6 دوره آن انجام شده است.
500 جایزه 10 میلیون ریالی نیز برای مدیران مدارسی در نظر گرفته شده است که بتوانند خانوارهای دانش آموزان را به پرکردن اینترنتی سرشماری تشویق کنند.
بر اساس برنامه ریزی مرکز آمار ایران، از یکم آبان ماه هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با استفاده از تبلت و در مدت یک ماه انجام می شود.
بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.

95

nemonesoal.blog.ir/.../آخرین-مهلت-سرشماری-اینترنتی-95-لینک-... Translate this page
4 days ago - برچسب ها: آخرین مهلت سرشماری اینترنتی 95، مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری ... سه روز تا 27 مهر 95 تمدید شد گفت: تاکنون 15 میلیون و 115 هزار نفر در سرشماری ... گفت: این تعداد خانوار شامل 15 میلیون و 115 هزار و 603 نفر می‌شود.

آخرین مهلت سرشماری اینترنتی 95 | لینک سایت

nex1-music.nasrblog.com/آخرین-مهلت-سرشماری-اینترنتی-95-%7... Translate this page
4 days ago - برچسب ها: آخرین مهلت سرشماری اینترنتی 95، مهلت ثبت‌نام اینترنتی ... رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه سرشماری اینترنتی به مدت سه روز تا 27 مهر 95 تمدید شد گفت: تاکنون 15 میلیون و 115 هزار نفر در سرشماری ... گفت: این تعداد خانوار شامل 15 میلیون و 115 هزار و 603 نفر می‌شود. ... آیا از این نوشته لذت بردید؟

مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری تمدید شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ...

www.mehrnews.com/.../مهلت-ثبت-نام-اینترن... Translate this page
Mehr News Agency 
4 days ago - رئیس مرکز آمار از تمدید ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 تا ... سرشماری نفوس و مسکن 95 ... به عنوان سرپرست ثبت نام شده است ایا اطلاعات قابل تصحیح است یا نه ؟ .... انتخابات پارلمانی کویت 26 نوامبر برگزار می شود ...

مهلت ثبت نام در سامانه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تمدید شد

www.bultannews.com › اقتصادی › گوناگون Translate this page
4 days ago - رئیس مرکز آمار ایران و رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 از تمدید ... از استان ها، مهلت ثبت نام در این سامانه تا پایان روز سه شنبه 27مهر تمدید می شود. ... شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتیwww.sarshomari95.ir ثبت کنند. ... میتونن موقع سرشماری حضوری به مامور بگن که دوباره ثبت نامشون کنه.

سرشماری اینترنتی تا 30 مهر تمدید شد / عصر ایران

khabarfarsi.com/ext/26761025 Translate this page
3 hours ago - رییس ستاد سرشماری کشور از تمدید مهلت سرشماری اینترنتی تا ساعت 24 جمعه (سی ام مهرماه) خبر داد ... این، دومین باری است که مهلت ثبت نام اینترنتی در سرشماری تمدید می شود. ... دوباره شماری و هرگونه خطای احتمالی، ثبت نام در سامانه سرشماری تا پیش ... خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

فردا آخرین مهلت ثبت نام سرشماری اینترنتی 95 - آیا امکان تمدید ...

wwwkhabar.ir/9635138 Translate this page
ساعت24-سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 1395 فردا 27 مهر ماه به پایان می رسد. - آیا امکان تمدید سرشماری اینترنتی هست. ... آسیا به نسل جوان داوری کمک می‌کند/ داوری بازی‌های استقلال و پرسپولیس تأثیری روی نتیجه نداشت .... در باره موصل · ? تیراندازی در شهر «دورن» آلمان · ? محسن مهرعلیزاده دوباره ورزش ایران را متحول می کند؟


لیست کل یادداشت های این وبلاگ