سلام به وب سایت خوش آمدید

script type="text/javascript">var pb_zarpop_user_id = 3003; مهر 95 - محرم ۹۵
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بزرگترین عیب آن بود که چیزى را زشت انگارى که خود به همانند آن گرفتارى . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 11:4 عصر

دانلود آهنگ جدید و زیبا و شنیدنی گلشیفته فراهانی به نام من برهنه نیستم از رسانه فاز موزیک

Download New Song By Golshifteh Farahani Called Man Berahne Nistam

( بزودی از رسانه فاز موزیک )

دانلود آهنگ جدید گلشیفته فراهانی به نام من برهنه نیستم

دانلود آهنگ من برهنه نیستم از گلشیفته فراهانی | دانلود آهنگ ، دانلود موزیک

pichideh.ir/tag/دانلود-آهنگ-من-برهنه-نیستم-از-گلشیفته Translate this page
Dec 29, 2015 - دانلود آهنگ جدید گلشیفته فراهانی به نام من برهنه نیستم · دانلود آهنگ جدید گلشیفته فراهانی به نام من برهنه نیستم. Download New Music Golshifte ...

دانلود آهنگ های جدید گلشیفته فراهانی من برهنه نیستم+عکس - اول

newjadid.ir › تک آهنگ Translate this page
23 hours ago – گلشیفته فراهانی ,دانلود آهنگ من برهنه نیستم از گلشیفته ..... فاحشه افغانی و دختر روسپی گلشیفته فراهانی، دانلود فیلم ها و کلیپ ها و عکس های جدید ...

دانلود آهنگ گلشیفته فراهانی به نام من برهنه نیستم

orgnews.rozblog.com/.../دانلود-آهنگ-گلشیفته-فراهانی-به-نام-من-... Translate this page
Aug 31, 2016 - دانلود آهنگ جدید من برهنه نیستم با صدای گلشیفته فراهانی - سایت ... www.neginjonoub.ir › ... › دانلود آهنگ ... دانلود آهنگ من برهنه نیستم از گلشیفته فراهانی | دانلود آهنگ ، دانلود موزیک ..... باید به این زن گفت فاحشگی ,هنرمندی نیست.

دانلود آهنگ جدید گلشیفته فراهانی به نام من برهنه نیستم

www.mykingmusic.com › به زودی Translate this page
Jun 17, 2016 - دانلود آهنگ جدید گلشیفته فراهانی به نام من برهنه نیستم. دانلود آهنگ جدید من برهنه نیستم از گلشیفته فراهانی با لینک مستقیم و کیفیت 128 و 320.

 

 

دانلود فیلم جدید گلشیفته فراهانی برهنه فیلم افغانی - دانلود آهنگ جدید و ...

download.sanjamusic.com/.../دانلود-فیلم-جدید-گلشیفته-فراهانی... Translate this page
Oct 24, 2013 - گلشیفته فراهانی فیلم هایی در خارجک بازی کرده است که شرم آور است… ... من که میگم این بدرو مادرنه تنها ذره ای ناراحت نیستن بلکه به فاحشه گیه این بی ..... سلام البته ببخشید من در جایگاهی نیستم که این حرف و بزنم ولی خوب ...


سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:58 عصر

1

پیامبران اولی العزم کدام پیامبرانند؟ چرا اولی العزم‌اند؟اسم کتابشان چیست؟ چرا زرتشت با داشتن کتاب و یا داوود با داشن کتاب اولی العزم نیستند؟
پاسخ اجمالی

واژه اولوالعزم در آیه 35 سوره احقاف آمده است. عزم به معنای حکم و شریعت است و اولوالعزم یعنی پیامبرانی که دارای شریعت و دین مستقل و جدیدی بوده اند. در روایات برای پیامبران اولوالعزم شرایطی ذکر شده است:

 

1. داشتن دعوت جهان شمول

 

2. داشتن شریعت و دین

 

3. داشتن کتاب الهی

 

به طور خاص، فقط 5 تن از پیامبران الاهی دارای چنین خصیصه هایی بوده اند؛ یعنی هم دعوت همگانی، هم شریعت و هم کتاب الاهی داشته اند. آن پنج تن، حضرت نوح، ابراهیم، موسی، عیسی(ع) و پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) هستند. در روایات از کتاب حضرت نوح و حضرت ابراهیم (ع) به نام صحف یاد شده و تورات کتاب حضرت موسی، انجیل کتاب حضرت عیسی (ع) و قرآن کتاب پیامبر اسلام (ص) است.

www.islamquest.net/fa/archive/question/fa495
اگر چه بعضی از مفسّران عموماً غیر شیعه قرون اولیّه اسلام، پیامبران اولوالعزم را کسانی دانسته اند که مأمور به جهاد بودند و یا مکاشفات شان را اظهار کرده اند، و در تعیین ...

پیامبران اولوالعزم چه کسانی هستند؟

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=273507 Translate this page
Jul 27, 2014 - یکی از مباحث قرآنی که دربارة پیامبران گرانقدر الهی مطرح است، بحث تقسیم پیامبران به اولوا العزم و غیر اولوا العزم است. معنای اولوا العزم چیست و ...

پیامبران اولوالعزم چه کسانی هستند و اولوالعزم به چه معناست - انوار طاها

anvartaha.com/...=/پیامبران%20اولوالعزم%20چه%20کسانی%20هس... Translate this page
پیامبران اوالوالعزم پنج نفرند: حضرات: نوح، ابراهیم، موسى، عیسى، محمد(صلى الله علیه وآله وسلم( معنای اولوالعزم: عزم به معنای اراده محکم و استوار(1)، صبر، وفای به عهد، ...

پیامبران اولوالعزم چه کسانی هستند؟ - افتخارم خادمی اهل بیت است و بس

khademeahlebeit.persianblog.ir/post/10/ Translate this page
پیامبران اولوالعزم چه کسانی هستند؟ نویسنده: KHademeAhleBeit - دوشنبه 24 اسفند 1394. یکی از مباحث قرآنی که دربارة پیامبران گرانقدر الهی مطرح است، بحث ...

پیامبران اوالعزم چه کسانی بودند؟ - دارالقران الکریم جرقویه علیا

darghoranjarolya.parsiblog.com/.../پیامبران+اوالعزم+چه+کسانی+ب... Translate this page
پیامبران اولوالعزم و کتاب‌های آنها کدام‌اند؟ چرا «اولوالعزم» نامیده شده‌اند و چرا زرتشت و داوود(ع) اولوالعزم نیستند؟ پیامبران اولی العزم کدام پیامبرانند؟ چرا اولی العزم‌اند؟

پیامبران اولوالعزم - ویکی فقه

wikifeqh.ir/اولوالعزم Translate this page
درباره این‌که مقصود از اولوالعزم چیست و انبیای اولوالعزم چه کسانی هستند سه نظریه ... برخی عزم را به معنای صبر دانسته‌اند و پیامبران اولوالعزم را به پیامبران دارای ...

اولوالعزم

fa.wikishia.net/view/اولو_العزم Translate this page
Mar 30, 2016 - در اینکه اولوالعزم چه کسانی هستند و آیا دارای رسالت جهانی هستند یا رسالت ایشان ... برخی عزم را به معنای صبر دانسته‌اند و پیامبران اولوالعزم را به ...

اولوالعزم - ویکی‌پدیا، دانشنامه? آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/اولوالعزم Translate this page
Persian Wikipedia 
اولوالعزم، یا صاحبان عزم، به‌معنای صاحبان اراده? محکم است. در اصطلاح اسلامی به ... و در آن تفرقه‌اندازی مکنید.» پیامبران اولوالعزمعبارتندازنوح-ابراهیم-موسی-عیسی ومحمد ...

سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:57 عصر

رییس ستاد سرشماری کشور از تمدید مهلت سرشماری اینترنتی تا ساعت 24 جمعه (سی ام مهرماه) خبر داد.
به گزارش ایرنا، علیرضا زاهدیان اعلام کرد: با توجه به اینکه روند ثبت نام اینترنتی به دلیل استقبال عمومی همچنان رو به افزایش است به منظور پاسداشت به مشارکت بی همتای مردم، مدت سرشماری اینترنتی به صورت همزمان با مرحله دوم سرشماری (حضوری) تا ساعت 24 جمعه (سی ام مهرماه) تمدید شد.
این، دومین باری است که مهلت ثبت نام اینترنتی در سرشماری تمدید می شود.
زاهدیان تاکید کرد «هموطنان با مشارکت در سرشماری اینترنتی و عبور از اهداف پیش بینی شده، دستاوردی افتخارآمیز را برای کشور فراهم آوردند».
 چنانچه 35 درصد مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، جمهوری اسلامی ایران در شمار کشورهای توسعه یافته به لحاظ آماری قرار می گیرد.
مرکز آمار ایران، ثبت نام اینترنتی هشت میلیون و 881 هزار خانوار را هدفگذاری کرده و سهم هر استان نیز تعیین شده است.
تاکنون 33.6 درصد مردم در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند.
رییس ستاد سرشماری کشور اعلام کرد به منظور جلوگیری از دوباره شماری و هرگونه خطای احتمالی، ثبت نام در سامانه سرشماری تا پیش از مراجعه مامور سرشماری به خانوار معتبر است.
بنابراین هنگام مراجعه ماموران سرشماری به در خانه ها، خانوارها باید اطلاعات خود را از طریق مصاحبه حضوری در اختیار ماموران سرشماری قرار دهند و پس از آن ثبت نام اینترنتی مردود است.
مرکز آمار ایران اعلام کرده است خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.
خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.
به گزارش ایرنا، همه خانوارهایی که به شکل اینترنتی اطلاعات آماری خود را تکمیل کنند، از دو گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند می شوند.
یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند که تاکنون 6 دوره آن انجام شده است.
500 جایزه 10 میلیون ریالی نیز برای مدیران مدارسی در نظر گرفته شده است که بتوانند خانوارهای دانش آموزان را به پرکردن اینترنتی سرشماری تشویق کنند.
بر اساس برنامه ریزی مرکز آمار ایران، از یکم آبان ماه هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با استفاده از تبلت و در مدت یک ماه انجام می شود.
بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.

95

nemonesoal.blog.ir/.../آخرین-مهلت-سرشماری-اینترنتی-95-لینک-... Translate this page
4 days ago - برچسب ها: آخرین مهلت سرشماری اینترنتی 95، مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری ... سه روز تا 27 مهر 95 تمدید شد گفت: تاکنون 15 میلیون و 115 هزار نفر در سرشماری ... گفت: این تعداد خانوار شامل 15 میلیون و 115 هزار و 603 نفر می‌شود.

آخرین مهلت سرشماری اینترنتی 95 | لینک سایت

nex1-music.nasrblog.com/آخرین-مهلت-سرشماری-اینترنتی-95-%7... Translate this page
4 days ago - برچسب ها: آخرین مهلت سرشماری اینترنتی 95، مهلت ثبت‌نام اینترنتی ... رئیس مرکز آمار ایران با بیان اینکه سرشماری اینترنتی به مدت سه روز تا 27 مهر 95 تمدید شد گفت: تاکنون 15 میلیون و 115 هزار نفر در سرشماری ... گفت: این تعداد خانوار شامل 15 میلیون و 115 هزار و 603 نفر می‌شود. ... آیا از این نوشته لذت بردید؟

مهلت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری تمدید شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ...

www.mehrnews.com/.../مهلت-ثبت-نام-اینترن... Translate this page
Mehr News Agency 
4 days ago - رئیس مرکز آمار از تمدید ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 تا ... سرشماری نفوس و مسکن 95 ... به عنوان سرپرست ثبت نام شده است ایا اطلاعات قابل تصحیح است یا نه ؟ .... انتخابات پارلمانی کویت 26 نوامبر برگزار می شود ...

مهلت ثبت نام در سامانه سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تمدید شد

www.bultannews.com › اقتصادی › گوناگون Translate this page
4 days ago - رئیس مرکز آمار ایران و رئیس ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 از تمدید ... از استان ها، مهلت ثبت نام در این سامانه تا پایان روز سه شنبه 27مهر تمدید می شود. ... شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتیwww.sarshomari95.ir ثبت کنند. ... میتونن موقع سرشماری حضوری به مامور بگن که دوباره ثبت نامشون کنه.

سرشماری اینترنتی تا 30 مهر تمدید شد / عصر ایران

khabarfarsi.com/ext/26761025 Translate this page
3 hours ago - رییس ستاد سرشماری کشور از تمدید مهلت سرشماری اینترنتی تا ساعت 24 جمعه (سی ام مهرماه) خبر داد ... این، دومین باری است که مهلت ثبت نام اینترنتی در سرشماری تمدید می شود. ... دوباره شماری و هرگونه خطای احتمالی، ثبت نام در سامانه سرشماری تا پیش ... خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

فردا آخرین مهلت ثبت نام سرشماری اینترنتی 95 - آیا امکان تمدید ...

wwwkhabar.ir/9635138 Translate this page
ساعت24-سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 1395 فردا 27 مهر ماه به پایان می رسد. - آیا امکان تمدید سرشماری اینترنتی هست. ... آسیا به نسل جوان داوری کمک می‌کند/ داوری بازی‌های استقلال و پرسپولیس تأثیری روی نتیجه نداشت .... در باره موصل · ? تیراندازی در شهر «دورن» آلمان · ? محسن مهرعلیزاده دوباره ورزش ایران را متحول می کند؟

سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:55 عصر


گروه A: ایران - کره جنوبی - ازبکستان - چین - قطر - سوریه

گروه B: استرالیا - ژاپن - عربستان - امارات - عراق - تایلند

دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا از پنجشنبه 11 شهریور ماه امسال آغاز می شود و تیم ملی ایران در نخستین دیدار خود میزبان قطر خواهد بود.

برنامه کامل گروه A مسابقات به شرح زیر است:

دور رفت:

11 شهریور 95

 ایران - قطر

کره جنوبی - چین

ازبکستان - سوریه

16 شهریور 95

چین - ایران

قطر - ازبکستان

سوریه - کره جنوبی

15 مهر 

ازبکستان - ایران

چین - سوریه

کره جنوبی - قطر

20 مهر 95 (روز تاسوعای حسینی)

ایران - کره‌جنوبی

قطر - سوریه

ازبکستان - چین

25 آبان 95

سوریه - ایران

چین - قطر

کره جنوبی - ازبکستان

دور برگشت:

3 فروردین 96

قطر - ایران

چین - کره جنوبی

سوریه - ازبکستان

8 فروردین 96

ایران - چین

ازبکستان - قطر

کره جنوبی - سوریه

23 خرداد 96

ایران - ازبکستان

سوریه - چین

قطر - کره جنوبی

9 شهریور 96

کره‌جنوبی - ایران

سوریه - قطر

چین - ازبکستان

14 شهریور 96

ایران - سوریه

قطر - چین

ازبکستان - کره جنوبی

ساعت بازی فوتبال ایران و سوریه - شما

shomanews.com/fa/news/.../ساعت-بازی-فوتبال-ایران-و-سوریه Translate this page
3 days ago - تیم ملی سوریه با توجه به محدودیت‌ها و نبود شرایط امنیتی مناسب در کشورش 25 آبان ماه ... سوریه-ایران ساعت15:30 (این بازی در مالزی برگزار خواهد شد).

زمان دیدار فوتبال ایران و سوریه - شما

shomanews.com/fa/news/808914/زمان-دیدار-فوتبال-ایران-و-سوریه Translate this page
7 days ago - تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه با سوریه در 25آبان95 دیدار خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم - ایران با کره‌جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه ...

www.tasnimnews.com/.../ایران-با-کره-جنوبی-ازبکستان-چین-قط... Translate this page
17 تا 25 آبان‌ماه، زمان قانونی فیفا برای برگزاری اردوهای تیم ملی 20 آبان‌ماه زمان برگزاری بازی دوستانه 25 آبان‌ماه بازی پنجم در انتخابی جام جهانی 2018، سوریه - ایران.

زمان بازی ایران و سوریه | برنامه ایران انتخابی جام جهانی| نتیجه و فیلم

www.kolbenews.ir/.../بازی-ایران-و-سوریه-در-انتخابی-جام-جهانی-20... Translate this page
5 days ago - زمان بازی ایران و سوریه , بازی ایران و سوریه در انتخابی جام جهانی 2018,تاریخ بازی ایران و سوریه ,بازی ایران و سوریه ,بازی ایران و سوریه در ...

زمان بازی فوتبال ایران و سوریه + تاریخ ساعت - بلاگ زوناشاپ

blog.zonashop.ir/post/1188/زمان-بازی-فوتبال-ایران-و-سوریه.html Translate this page
6 days ago - ساعت بازی ایران سوریه, زمان بازی ایران سوریه, تاریخ فوتبال ایران و سوریه, بازی ایران و سوریه چه روزی است؟, بازی ایران سوریه ساعت چنده؟, چه زمانی ...

ساعت | زمان | تاریخ | بازی ایران سوریه | مقدماتی جام جهانی 2018

www.sandughche.ir/ساعت--زمان-و-تاریخ--بازی-فوتبال-ایران-و-س... Translate this page
6 days ago - ساعت بازی ایران سوریه , زمان بازی ایران سوریه , تاریخ فوتبال ایران و سوریه , بازی ایران و سوریه چه روزی است؟ , بازی ایران سوریه ساعت چنده؟ , چه ...

زمان بازی فوتبال ایران ازبکستان | مقدماتی جام جهانی 2018 | تاریخ و ...

nemonesoal.blog.ir/.../زمان-بازی-فوتبال-ایران-ازبکستان-مقدماتی... Translate this page
Sep 26, 2016 - برچسب ها: زمان بازی فوتبال ایران و ازبکستان، ساعت بازی فوتبال ایران و ... ازبکستان، چین، قطر و سوریههمگروه شد، ساعت بازی ایران و ازبکستان ...

نتایج زنده | اخبار فوتبال | بازی امروز

varzeshonline.blogsky.com/ Translate this page
نتیجه بازی جوانان ایران و ژاپن در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا ... زمان و ساعت پخش زنده بازی بارسلونا - منچسترسیتی (لیگ قهرمان

سه شنبه 95 مهر 27 , ساعت 10:53 عصر

این ضرب المثل در جایی کاربرد دارد که فردی همه چیز را به خدا واگذار کرده و کاری برای رسیدن به هدف نمی کند

ضرب المثل ها و عبارات زیادی وجود دارند که همین مفهوم رو دارند ولی شاید هیچ ضرب المثلی به اندازه این ضرب المثل به عبارت بالا نزدیک نباشه

خدا روزی رسان است ولی یک سرفه ای هم باید کرد

شخص ساده لوحی مکرر شنیده بود خداوند متعال ضامن رزق و روزی بندگان است . بهمین خاطر به این فکر افتاد که به گوشه مسجدی برود و مشغول عبادت شود و از خداوند روزی خود را بگیرد .

به همین قصد یکروز صبح به مسجد رفت و مشغول عبادت شد .همینکه ظهر رسید از خداون طلب ناهار کرد ولی هرچه به انتظار نشست برایش ناهار نرسید تا اینکه شام شد و او باز از خدا طلب خوراکی برای شام کرد و چشم براه ماند.

چند ساعتی از شب گذشته بود که درویشی وارد مسجد شد در پای ستونی نشست ، شمعی روشن کرد و از کیسه خود غذایی بیرون آورد و شروع به خوردن کرد . مردک که از صبح با شکم گرسنه از خدا طلب روزی کرده بود و در تاریکی چشم به غذا خوردن درویش دوخته بود ، دید درویش نیمی از غذای خود را خورد و عنقریب نیم دیگر را هم خواهد خورد .مردک بی اختیار سرفه ای کرد و درویش که صدای سرفه را شنید گفت : هر که هستی بفرما پیش . مرد بینوا که از گرسنگی داشت میلرزید پیش آمد و مشغول خوردن شد . وقتی سیر شد ، درویش شرح حالش را پرسید و آنمرد هم حکایت خود را تعریف کرد.

درویش به آن مرد گفت : فکر کن تو اگر سرفه نکرده بودی من از کجا میدانستم تو در مسجد هستی تا به تو تعارف کنم و تو هم به روزی خودت برسی ؟ شکی نیست که خدا روزی رسان است ولی یک سرفه ای هم باید کرد .

ریشه ی ضرب المثل از تو حرکت از خدا برکت ! - بیتوته

www.beytoote.com/fun/proverb/origin-proverb1-bless.html Translate this page
ضرب المثل درویش رزق و روزی طلب روزی ساده لوح,از تو حرکت از خدا برکت,روزی رسان, ... مردک که از صبح با شکم گرسنه از خدا طلب روزی کرده بود و در تاریکی چشم به غذا خوردن ..... العبادی خطاب به سعودی ها: بیدار شوید ، کشورتان مکان مورد علاقه داعش است ...

از تو حرکت و از خدا برکت - ghahremanedaroon.ir

ghahremanedaroon.ir/از-تو-حرکت-و-از-خدا-برکت/ Translate this page
از تو حرکت و از خدا برکت ... مراحل شروع به هر کاری از اندیشیدن در مورد آن و تصمیم گیری و تا برداشتن قدمها اولیه در آن زمینه ، در حقیقت پیمودن ، نیمی از راه رسیدنِ به ...

داستان امثال/ از تو حرکت از خدا برکت! / پارسینه - خبر فارسی

khabarfarsi.com/ext/5332032 Translate this page
داستان امثال/ از تو حرکت از خدا برکت! ... درویش به آن مرد گفت : فکر کن تو اگر سرفه نکرده بودی من از کجا میدانستم تو در مسجد ..... فیلم ناسا در مورد ماه گرفتگی.

از تو حرکت ازخدا برکت یعنی چه|معنی ضرب المثل از تو حرکت از خدابرکت

asie5.blogsky.com/.../از-تو-حرکت-ازخدا-برکت-یعنی-چه-معنی-ضر... Translate this page
3 days ago - از تو حرکت ازخدا برکت یعنی چه|معنی ضرب المثل از تو حرکت از خدابرکت ... انشا 95 · انشا در مورد پاییز با مقدمه و نتیجه|انشا درباره ی فصل پاییز ...

معنی ضرب المثل از تو حرکت از خدابرکت|انشا در مورد از تو حرکت ازخدا برک

lapshak5.rozblog.com/.../معنی-ضرب-المثل-از-تو-حرکت-از-خدابر... Translate this page
2 days ago - معنی ضرب المثل از تو حرکت از خدابرکت|انشا در مورد از تو حرکت ازخدا برکت|معنی ازتوحرکت ازخدابرکت.

از تو حرکت، از خدا برکت - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › ادبیات Translate this page
Aug 6, 2015 - حکایت ضرب‌المثل «از تو حرکت، از خدا هم برکت» را در پند و مثل امروز می‌خوانید... ... هم برکت». اما در موردریشه و حکایت این ضرب‌المثل هم چیزی می‌دانید؟

توضیحاتی راجع به ریشه و مفهوم ضرب المثل از تو حرکت از خدا برکت

schoolmaster6.blogfa.com/post/143 Translate this page
-این ضرب المثل در جایی کاربرد دارد که فردی همه چیز را به خدا واگذار کرده و کاری برای رسیدن به هدف نمی کند ضرب المثل ها و عبارات زیادی وجود دارند که همین مفهوم رو دارند ...


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ